2013. április 21., vasárnap

Sajnálom...

Sziasztok.
Nem is tudom, hogy mondjam el...
De valahogy... belefáradtam ebbe a blogba.
29 feliratkozó, és mindössze 11 pipa, 5 komi... Jó, persze, ez sem kevés...
De nem érzem azt, hogy szeretnétek a blogom. Olyan, mintha csak úgy feliratkoztatok volna, egye fene...
Van ötletem a sztorihoz, egészen a legvégéig, de most nincs erőm folytatni. Ha egy kicsivel több biztatást kaptam volna, lehet hogy nem kéne ezt kimondanom, de A BLOGOT SZÜNETELTETEM. Sajnálom, bár szerintem én jobban, mint ti.
Ha viszont tényleg szerettétek a történetet, ne iratkozzatok le, mert ezer százalék, hogy folytatni fogom.
Nem tudom még, hogy mikor, de lesz folytatás.
Ennyit szerettem volna...
Még egyszer sajnálom...

11 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom , hogy szünetel a blog:// de énse komiztam :( remélem nem sokáig szünetel a blog :/

    VálaszTörlés
  2. Nem igaz -.- itt bögők :'( kedven blogom ,és már szünetelteted ..... Rosszul esik . Szoval siess </3

    VálaszTörlés
  3. Kérlek folytasd mert én most keztem olvasni!!!!! :((((((
    Folytasd kérlek

    VálaszTörlés
  4. Hamar folytasd mert nagyon jo a blog es rendszeresen olvasom, de bocsi hogy en se komiztam :// telleg Sajnalom hogy szunetelteted. :((((

    VálaszTörlés
  5. Neeeeeee !!
    ez az egyik legjobb blog !! nemáár..sajnálom eddig én sem komiztam de tetsziket mindig nyomtam !! :(( nemáár !!
    hamar fojtasd kérlek !! :))

    VálaszTörlés
  6. Olyan nagyon rossz h szünetelteted tudod milyen rosszul esik jó én sem komiztam sokat de nem ez a lényeg hanem....inkább én mindenkinek mondom h nézze meg. Én rendszeres olvasod vagyok és ezer százalék h a többiek is ugyhogy ne szüneteltess hanem irj eddig eljutottál ha eddig akkor tovább is tudsz! Nem kell ezért szünetelned hidd el több százan szeretni fognak csak az a lényeg h siess......én szeretem ezt a bloggot:) meg persze zayntXD siesss nekem a
    válasszal kösz

    VálaszTörlés
  7. Szia. Én tegtam este keztem el olvasni és mosz értem a végére. Ne hagyd abba én is írtam blogot de nem nagyon olvasták :( Minden féle képpen folytasd.

    VálaszTörlés
  8. kérlek folytasd mert eddig nagyon jó és kíváncsi vagyo

    VálaszTörlés
  9. :OOO Folytasd :3 tehetséges író vagy :)) szerintem gondolkozhatnál valami írópályázaton is :)

    VálaszTörlés
  10. Figyelj! Bocsánat, hogy ezt mondom, de te nem vagy normális! Most kezdtem el olvasni a blogodat és a hatodik fejezetnél járok, de már most imádom. Pedig, én aztán tényleg nem vagyok directioner. Eszméletlenül jól írsz és ha a korodat figyelembe veszem, akkor leesik az állam. Nagyon imádom az írásodat. Már fel is iratkoztam. Most, pedig vissza térek az olvasásához a blogodnak. Csak így tovább!!! IMÁDOM A BLOGODAT :')

    VálaszTörlés