2013. január 7., hétfő

Harmadik rész




Sziasztok.!:)
Meg is hoztam az új rész, mivel a negyediket csak csütörtökön fogom tudni hozni.
Hope u like it ;)


Niall elvonult aludni, én pedig pörgettem. És persze kire?! Hát persze hogy magamra.
- Faszomat.. -káromkodtam mire a fiúk felnevettek.
- Akkor....hhmmm...felteszek 5 kérdést és válaszolj rá. De őszintén!-kacsintott Harry.
- Oké, kezdjük.
- Van pasid?
- Nincs.
- Szűz vagy még?
- Nem.
- Tényleg nem?
- Tényleg.-nevettem
- Lefeküdnél velem vagy Zayn-el?
- Nem válaszolok.
- Naaa, ez nem fair.
- Ez van.-nevettem.
- Hmm...akkor... fogadjunk, hogy nem tudsz meginni 5 pohár pálinkát.
- Arról volt szó, hogy kérdezgetsz, nem pedig hogy leitatsz....
- Gyáva.-nyújtotta ki nyelvét Zayn
Gyáva?! Én?! Soha. Felálltam és kivettem egy üveg pálinkát, majd hoztam 3 poharat.
- Minek 3 pohár?-kérdezték.
- Nem fogok egyedül inni. Ha én seggrészek leszek, akkor legyetek azok ti is.
Megfogták a poharaikat, majd töltöttem mindenkinek. A harmadik pohár után Harry-nek ötlete támadt.
- Elég lesz ennyi pia...Bevállalós vagy csajszi. 2 pasival, részegen...Ki tudja mi lesz itt. Folytassuk a felelsz vagy merszet!
Pörgetünk, Zayn-re mutatott az üveg.
- Csókold meg Megant!-kiáltott fel Harry
- Mi?! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeem!-tiltakoztam, de nem tudtam sokáig mert Zayn ajkaimra tapadt. Visszacsókoltam és akaratlanul is a hajába túrtam.
- Élvezted, mi?-kérdezte kaján vigyorral
- Csitt...
- Megígérsz valamit?-kérdezte Harry
- Meg.
- Bármit is fogok kérdezni, belemész?
- Igen, csak bökd már ki...
- Ha legközelebb megyünk bulizni...velünk tartasz egy édeshármasban, jó? Zayn, te meg én.!-kérdezte s arcára perverz vigyor húzódott.
- Hmm...rendben.-kacsintottam.-De most megyek aludni...
Fel akartam állni, de úgylátszik túl sokat ittam, és visszahuppantam a földre. Zayn magáhozhúzott, majd mellkasára tettem fejem. Így aludtunk el, a földön, hármasban.
Reggel iszonyatos visításra ébredtem.
- Zayn Jawadd Malik! Mi a szart csinálsz te itt, ezzel a csitrivel?-nyávogott Perrie
- Mi a szar?! Ki a faszom ordibál?!-kelt fel Harry
- Hidd el Harry, a faszod szebben ordibálna mint ez a nőszemély....-fintorogtam mire Harry-ből kitört a röhögés.
- Elkussolhatsz csitrike.-nyafogott tovább.
- Elkussolhatok, de nem fogok.
- Mi történt?-mormogta Zayn miközben ébredezett.
- Én is ezt kérdezem. Mit csináltál te itt?-kérdezte Perrie.
- Öhh....nem tudom...vagyis...emlékszem mi történt tegnap...de inkább hagyjuk.-mondta zavarodottan s feltápászkodott a szőnyegről. Perrie mérgesen elhúzott, majd Zayn közelebb hajolt hozzám.
- Jó volt a tegnap este. De még mindig utállak.-suttogta vigyorogva.
- Én is.-mosolyogtam vissza
Bementem a szobámba és bedőltem az ágyba. Nem sokáig pihenhettem, apám kiabálni kezdett velem:
- Megan! Mi a francot csináltatok ti este?! Zayn és Harry másnapos, pedig interjúra kéne menniük!
- Nyugivan....Nem én itattam le őket.... ők engem. Amúgy felvesznek egy napszemüveget és kész.
- Szóval nem is vagytok már olyan rosszba?-kérdezősködött tovább apám.
- Még mindig utálom őket....
- Akkor miért aludtál velük?! De ugye nem történt semmi?!
- Apa, nyugi, nem. De ha történt volna se mondanám meg....
- Ne szemtelenkedj velem! Inkább gyere reggelizni....-mondta és kivonult a szobámból.
A konyhában Harry és Zayn kajált már csak, a többiek lent vártak árjuk. Hál' Istennek mára "szabadnapot" kaptam, ergó nem kell a fiúkkal lennem, ígyhát úgy döntöttem, hogy elmegyek várostnézni és vásárolgatni.
Tumblr_m0iro4yrmc1r8fchqo1_500_large

Mikor visszaértem a lakosztályunkba még senki se volt ott. 'Valószínűleg még az interjún vannak.'-gondoltam magamba. Kihasználtam az alkalmat és felpróbáltam a ruhákat amiket vettem. Épp egy tapadós miniruhába nézegettem magam, amikor valaki a derekam köré fonta kezeit....

8 megjegyzés:

  1. Bassza meg :@ Pont itt abba hagyni??? :'( Direkt kínzol??? :'( Nem bírok várni csütörtökig miért csak csütörtök??? :'(

    VálaszTörlés
  2. rohadt gyorsan megírod a kövit :'DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Nagy vagy :-D
    hangosan felröhögtem az ébredésnél :-D
    siess

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm:DDDDDDDDD Sietek;DD<33

    VálaszTörlés
  5. Uu basszus ez nagyoon jooo! Imádooom! Nembirom ki csütörtökig! Az ébredés meg huh az nagyon jó volt. Még mindig a fejezet hatása alatt vagyok. Hamaar köviiit!

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóó!! :DD de hééj csütörtök tegnap volt oO :oo szóval siess! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írooom fél perc és kint:D csak tegnap későn értem haza...

      Törlés