2013. január 21., hétfő

Nyolcadik rész.

Amint lejöttek a színpadról Zayn nyakába ugrottam, aki felemelt és megpörgetett a levegőben.
- Imádlak!-mondtam nyakába borulva.
Letett, majd megcsókolt.
A fiúk hatalmas vigyorral néztek minket, kivéve Harry-t. Nem láttam sehol. Kibújtam Zayn karjai közül és elindultam megkeresni őt. Sehol se találtam...Már-már kezdtem aggódni érte. De biztos jól van, elég nagyfiú már, hogy vigyázzon magára. Elvettem egy vizet, majd visszaindultam a fiúkhoz. Fél úton voltam olyan szerencsétlen, hogy kiborítottam az egészet. Elsiettem a takarítószer raktárba valami rongyért.
- Harry?!-néztem ijedten a földön kockuló, görnyedt alakra.
- Mi az...?-kérdezett vissza unottan.
- Miért nem vagy kint velünk? Mit csinálsz itt a takarítószertárban egyáltalán?!
- Twitterezek....
- Harry...sajnálom, hogy...
- Ne sajnáld. Nincs mit sajnálnod. Én voltam a hülye, hogy azt hittem lehet több köztünk egy futó kalandnál.-mondta miközben egy könnycsepp gördült végig az arcán.
- Harry...kérlek ne csináld ezt. Így is bűntudatom van...
- Ne legyen...tényleg. Jól vagyok...csak egy "csöppet" le vagyok törve.
Leültem mellé a koszos padlóra, majd szorosan magamhoz öleltem.
Egy jó ideig ott ültünk és csak néztem Harry-t twitterezés közben, majd nagynehezen kiráncigáltam a raktárból.
- Barátok?-mosolyogtam rá.
- Legjobbak.-mosolygott vissza.
Visszamentünk a fiúkhoz, ahol Zayn azonnal át is ölelt.
- Nem akarsz ma nálam aludni?-kérdezte rosszfiús mosollyal
- Zaaaayn.... nem akarom elsietni a dolgokat....
- Nem kell rosszra gondolni.- mentegetőzött. - Majd igyekszem kordában tartani "Kicsi"Malik-ot odalent...
Elnevettem magam. Hogy lehet valaki ennyire idióta?! De pont ezt imádom benne.
Elköszöntünk a többiektől majd elmentünk Zayn londoni lakására.
- Éhes vagyok.- mondta mihelyt beléptünk a lakásba.
- Szóval azt szeretnéd, hogy csináljak neked kaját....-mondtam unottan.
- Hát ha megtennéd...imádnálak.-fonta körbe kezeit a derekamon.
- Chhhh, szóval most nem imádsz?!-viccelődtem vele.
- Dehogynem, de jobban imádnálak, ha egy sonkás szendvics lenne a kezedben.- puszilt meg. Megforgattam a szemeimet majd elcsoszogtam kaját csinálni ennek a nyominak. Zayn addig letusolt, majd ameddig kajált én is elmentem. Mire végeztem már édesen aludt. Befeküdtem mellé az ágyba, nyomtam egy puszit az arcára majd befészkeltem magam karjai közé s elaludtam én is.

Remélem tetszik, bár nem lett a legizgalmasabb:) Holnap hozom a kövit, több izgalommal ;))
ui.: azért rövid, mert csak ennyire volt időm.

12 megjegyzés:

  1. hát tényleg jó rövid lett o.O attól függetlenül jó :)

    VálaszTörlés
  2. Miért hagytad abba?
    Rövid >.<
    De siess :)

    VálaszTörlés
  3. Helló!:)
    Igen egy kicsit rövid lett, de nagyon jóóóó.
    Összejöttek jeee! *-*
    Várom a kövi részt!
    puszi Bebe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap hozom is:) és ígérem, hogy sokkkkkaaaal izgalmasabb lesz:)) éspersze köszönöm<3

      Törlés
  4. Kicsi Malik :))) Rövid lett de nagyon jó! Nekem nagyon tetszett főleg hogy nem akartam megbántani Harryt. És lehetett volna valami ott kettőjükkel..tudod milyen vagyok :))
    Köviiit! Szeretleek!

    VálaszTörlés