2013. január 18., péntek

Hetedik rész.

*Megan szemszöge*

@zaynmalik: Sajnálom...hiányzol @Megan_Higgins

Könnybe lábadtak a szemeim.
Ha tényleg sajnálja és hiányzom neki, akkor miért hazudott?
Eközben a többiektől is kaptam egy-egy 'hiányzol' tweet-et, aminek köszönhetően a követőim száma jócskán megnövekedett. De kaptam sok-sok utálkozó üzenetet is a directionerek-től vagy kicsodáktól, pedig nem is csináltam semmit.
Felhívtam a fiúkat, akik tökre örültek neki. Zayn végig hallgatott, egy szót se szólt.
Az egész hetem azzal telt, hogy zabáltam, gépeztem, zabáltam.
Komolyan, egy ronda tehén leszek.
Nem telt el egyetlen egy olyan nap se, hogy ne beszéltem volna a fiúkkal.
Ja, és rászoktam a cigire...Jenna jól le is ordibálta érte a fejem amikor meglátta, de ez van.
Nemsokára visszajönnek a fiúk...alig várom már, hogy újra megölelhessem őket...Zayn illata, Harry haja, Niall mosolya, Liam megnyugtató szavai, Louis hülyeségei, amit képes 0-24ig nyomni.
Igen, megszerettem ezt az 5 idiótát...fene se tudja hogyan, de imádom őket.


Az utolsó nap...Ma jönnek haza az amerikai turnéról, és a reptérről rögtön mennek egy koncertre, ami itt lesz Londonban. Meg kéne lepnem őket...

Eközben a fiúknál
*Zayn szemszöge*
Bárcsak...Bárcsak eljönne a reptérre....Ha odafutna hozzám, és megölelne....
De nincs rá semmi esély... az elmúlt 3 hétbe egy szót se kérdezett rólam, hogy meg vagyok e, jól vagyok e vagy valami...semmit...Ha ki is jönne a reptérre, levegőnek nézne...
- Bárcsak itt lenne Megan..-jött oda hozzám Harry amikor a csomagjainkért mentünk.
- Pont erre gondoltam....Tudod mekkora mázlista vagy? -kérdeztem szomorúan.
- Mert?
- Megan szeret téged.
- Téged is szeret, csak elcseszted...Ha nem hazudtál volna, most veled lenne....-mondta őszintén Harry.
És...tényleg így van. Miért kellet letagadnom?! Perrie miatt?! Ez most komoly?! Hogy lehettem ekkora idióta?! És erre csak most jöttem rá....
Mostmár pofám sincs Paul vagy Megan elé állni...
Megérkeztünk a stadionhoz...de nem fog sikerülni. Egyszerűen...lehetetlen hogy én most kiálljak és szerelmes dalokat énekeljek több száz fan előtt, mert elsírom magam...a szövegről már ne is beszéljünk...az elmúlt 3 hétben vagy harmincszor biztos elfelejtettem a szöveget...Paul rendesen le is cseszett. Bármennyire is gáz, de ez van...Én ma ki nem állok oda, az biztos. Nem fogok csalódást okozni újra a rajongóknak, pont Londonban.
Már épp szólni akartam Paul-nak, amikor valaki eltakarta a szemem hátulról.
- Nem vagy vicces Louis...-mondtam unottan, de az idegen nem akarta levenni a kezét a szememről és meg se szólalt.- Nem, Louis-nak nagyobb a keze...Jó srácok, feladom, csak engedjétek el a szemem.
Kezei még mindig a szememen voltak...ekkor éreztem csak meg az illatát...felismertem, hogy ki is ő.
- M-M-M-Megan...?-kérdeztem félénken.
Levette a kezét a szemeimről, majd egy puszit nyomott arcomra...Ő volt az.
- Hát te? Hogy-hogy itt vagy?-kérdeztem.-Azt hittem, megutáltál egy életre...
- Azt nem mondtam, hogy szeretlek. De mint látod, itt vagyok.-mondta szomorú mosollyal.
- Ha nem szeretnél, nem lennél itt.-vigyorodtam el.
- Csitt, inkább mondd el, hogy hol van a másik 4 idiótám.
- Valahol az öltözőjükben. De ne menj még el...Meg akarlak ölelni. -húztam vissza, s átöleltem. Annyira hiányzott már...
- Miért hazudtál?-nézett fel a szemembe. Láttam, hogy majdnem elsírja magát.
- Sajnálom...nem tudom....de megbántam, nagyon is. Kérlek...bocsáss meg, és kezdjünk mindent elölről, jó?
Nem szólt semmit, csak szorosan magához ölelt, amit én igennek vettem. Ezután elrohant a többi fiúhoz, én pedig meggondoltam magam, mégis kimentem énekelni, még pedig egy okból...

*Megan szemszöge*
Vártam, vártam, és vártam...A fiúk már vagy 30 perce kint voltak a színpadon. És be kell hogy valljam, nem is olyan rosszak...sőt.
Egy lassú szám következett, ami előtt Zayn szólt pá szót:
-Ezt a számot egy különleges lánynak küldöm. Ő ölelt meg utoljára, mielőtt feljöttem a színpadra. Miatta vagyok csak itt. Szeretlek...
A közönség hangos 'PERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' ordítozásba kezdett, de a fiúk és én tudtuk, hogy nem neki szól...szemeim könnybe lábadtak...Nem hiszem el, ennyi ember előtt ezt mondta. Lehet, hogy nem tudta mindenki, hogy nekem szól, de épp elég, hogy én tudtam.


Remélem tetszik, bár lehet hogy kicsit lapos lett :s de fogtok ti még meglepődni :D

17 megjegyzés:

  1. Ááááá! Nagyoooon jóóó leeettt!! *-* Jobb is így, hogy nem tudta más,csak ők. Nagyon édes volt Zayn!
    Hamar köviiit!

    VálaszTörlés
  2. Ez kimaradt: IIIIMMMMMÁÁÁDDDDÓÓÓM!!! <3

    VálaszTörlés
  3. ahhhhhww dejóó lett !!!! gyorsaaan köviiit *-* :D

    VálaszTörlés
  4. Ahhww*-**.Nagyonjóó*-* Siesss:'))))

    VálaszTörlés
  5. They Don't Know About Us ♥ Imádom és téged is imádlak és a sztorit is imádom és Zaynt is imádom és az 1D-t is imádom és wáá na sok mindent imádok ,de a sztori hát nagyon jó :$ Kövit gyorsan ♥

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóóóó!! :DD sieeees a köviveel!! ;DD :3

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ma találtam a blogodra és egyszerűen fantasztikus. Imádlak! Szereztél +1 rendszeres olvasót
    Siess a kövivel
    puszi bebe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy*-*♥ Köszönöm szépen:)) sietek:*

      Törlés