2013. január 11., péntek

Negyedik rész.

Sziasztok.!:)
Bocsi, hogy csak ma hoztam, de nem értem rá..
De lehet hogy ma hozok még egyet;)
Hope u like it;)

- H...H...Harry...-mit keresel itt?!-hebegtem csodálkozva
- Baj?-kérdezte kaján vigyorral
- Nem, csak...meglepődtem.
Kezei még mindig derekamon voltak.
- Csinos vagy ebbe a ruhába. De...tudod hogy lennél még csinosabb?
- Öhh, hogy?-éreztem ahogy elvörösödöm.
- Ruha nélkül.-húzott magához.
- Ehhh....De nincs sok esély arra, hogy engem valaha is ruha nélkül láss...na meg nem is akarnál...ahogy kinézek...-hajtottam le a fejem.
- Szép vagy, hidd el.-nézett mélyen a szemembe. Felnéztem Harry-re aki abban a pillanatban ajkaimra tapadt. Finoman lefektetett az ágyra, majd elkezdte lehámozni rólam a ruhámat......

A...Khm...kis..hancúrozás után borzasztóan éreztem magam...
Mi a faszt csinálok?! Ráadásul Harry-vel?! Ez....ez nem én vagyok...rohadtul nem....
Kicsoszogtam a konyhába ahol csak Zayn volt, kivételesen felöltözve.
- Miért lógatod az orrod, Kicsilány?-kérdezte miközben államnál fogva felemelte a fejem.
- Utáljuk egymást, nem?
- Jaj ne csináld már ezt...
- Zayn...én nem ilyen vagyok... nem smárolok részegen és alszok a földön...
- De ettől még nem történt semmi. Nem olyan nagy cucc...
- De..nem az...mindegy.
- Nem mindegy. Mondd, ha már belekezdtél!
- Nem....ezzz....ezt nem mondhatom el.
- Megan....mond már el, addig úgyse hagylak békén.
- Kössz...szóval...hát...én...lefeküdtem....Harry-vel.-borultam Zayn vállára, aki ahogy kimondtam az utolsó szót eltolt magától.
- TESSÉK?!- förmedt rám.
- Én...olyan hülye voltam...tudom...csak...
- Nem...nem hülye voltál, hanem ribanc.
- Mi van?! Te most leribancoztál?!-üvöltöttem le a fejét.
- Ahammm...-mondta flegmán.
Nem tudtam mit mondani...hiába mondtam volna bármit is...úgyis Zayn-nek lett volna igaza. Szar kimondani, de így van.
Majdhogynem bőgve mentem be a szobámba s rögtön bedőltem az ágyba.
Nem hiszem el...Pont Zayn mondta ezt..pont Ő...

Reggel kisírt szemmel, sminkmaradványokkal a fejemen kisétáltam a fürdőbe s próbáltam életet lehelni magamba.
'Nem szabad, hogy sírni lásson az a pöcs.'-mondogattam.
Feltettem egy kávét majd leültem a konyhába s kapcsolgatni kezdtem a tévét.
- Jó reggelt csitrike!-köszönt nagy vigyorral Perrie.
- Jobbat...
- Hmm...Mit szólnál, ha előléptetnélek ribikének?
- Mivan?!-kérdeztem csodálkozva.
- Hallottam a kis kalandodról Harry-vel.-kacsintott.
Ledermedtem. Zayn elárult.
De nem hagyhattam, hogy Perrie "legyőzzön"... Ha már tudja a Harry-s dolgokat, tudjon meg mindent.
- Hmm...és azt tudod, hogy a pasid..hát..hogy is mondjam...-húztam az agyát.
- Mi a bajod Zayn-el?
- Bajom nincs vele...de neki sincs velem ezekszerint....
- Na ne játszadozz itt velem te ribanc. Bökd ki!
- Aznap este...amikor reggel kint találtál minket a nappaliba, a földön....volt bennünk egy kis pia is... éssss...Zayn lesmárolt.-mondtam gúnyos mosollyal az arcomon.
Perrie arcáról viszont eltűnt a magabiztos vigyor, arca lefagyott.
- Te..Te...Tessék?-hebegte.
- Jól hallottad drágaságom.-kacsintottam s faképnél hagytam.
Semmi nem tudta letörölni arcomról a vigyort.
Egyenlőre...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon imádlak Kicsilány :))
    Téged is, meg a blogod is :))

    VálaszTörlés
  2. Olyan rövid lett :'( Ezért most a kövit csináld extra hosszúra vagy hozz holnap is részt vagy nem tudom xD De ki kell engesztelned!!! Kövit MOST!!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahahaa:DDD írom már a kövit:33 kiengesztellek :ppxdd

      Törlés
    2. Zsír :D Remélem azzal engesztelsz ki amit írtam xD Ha nem is most akkor a kövi utáni részben xD :D ♥

      Törlés
    3. hahahaaa:DD azt nem hiszem hogy bele írom....de majd lesz vmi meglepim :3

      Törlés
  3. fhúú...hát nagyon jó lett :DD lécci kövit ma ragdfel *.* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhhh már nagyooon fáradt vagyook:// bocsi:ss holonap viszont extra hosszút hozok ÍGÉREM. :DD ésss köszönöm*-*<3

      Törlés
  4. Nagyoon jó lett! Alig várom az extra hosszú következő rész! Én végig azt hittem h Zayn karolta át a derekát de úgylátszik nem...Úgy birom amikor veszekednek,Megan mindig olyan jól megmondja Perrienek. Én az elején azt hittem Liammel fog összemelegedni, pontosabban kivel fog? Ugye Zaynnel? (nem azért mert Liames vagyok csak mert olyan édesek lennének)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, nem árulok el semmit:pp legyen meglepi ;)<3

      Törlés