2013. január 22., kedd

Kilencedik rész.

- Megan...khm....Megan...drágám...kelj fel...hahóóó....-ébresztgetett Zayn.
- Mi van?-dünnyögtem.
- Csináltam reggelit. -mondta kedvesen.
Kinyitottam a szemem, s Zayn állt előttem egy tálca kajával, édesen mosolyogva.
Befeküdt mellém az ágyba, majd együtt elpusztítottunk mindent.
- Mit szeretnél ma csinálni?-kérdezte.
- Hát...illene haza mennem.
- Miért? Azt hittem hozzám költözöl....-mondta szomorúan
- Nem akarom elsietni...
- Rendben, ahogy akarod.-nyomott egy puszit az arcomra.
Hazamentem, ahol azonnal Jenna nyakába ugrottam. Ő is hihetetlenül örült, hogy összejöttünk Zayn-el.
De apám már máshogy gondolta...
- Mit képzelsz?! Látod ezt?!-vágott hozzám egy újságot, aminek a címlapján én vagyok Zayn-el, ahogy felmegyünk a lakásába. Méghozzá a szöveg se volt valami megnyugtató...

"A One Direction rosszfiúja lecserélte barátnőjét, a szintén énekes Perrie Edwards-t a menedzserük lányára?"

- És? Mit kezdjek ezzel? Majd Zayn mond amit akar a sajtónak.
- De ez nem így működik! Tönkre teszed a bandát!-üvöltötte le a fejem.
- Először is velem ne üvölts. Másodszor pedig mivel is tenném tönkre a bandát?! Előbb nézed a(z) One Direction érdekét, mint az enyémet! Kösz "apa".
- Ne szemtelenkedj velem! Ma a fiúk az egyik rádióhoz mennek, szóval Zayn be fogja jelenteni, hogy csak barátok vagytok!-zárta le a vitát.
- Na erre majd kíváncsi leszek...-mormogtam.
Felhívtam Zayn-t, hogy velük mehetek e a sajtótájékoztatóra, amire persze igent mondott.


- Nos, mielőtt belekezdenétek az éneklésbe...Zayn, hogy is vannak a szerelmi ügyeid? -kérdezte a riporter.
- Jól, köszönik szépen.-válaszolta Zayn, mire mindenkiből kitört a nevetés.
- Nem úgy értettem...-vörösödött a riporter.
- Én viszont igen. Következő kérdés?-mondta "bunkón" Zayn. Igaza volt, mit akarnak turkálni a magánéletében?!
A rövid interjú után elénekeltek két számot, majd végre elmehettünk onnan. Én persze végig egy napszemüveg és baseball-sapi mögül figyeltem a dolgokat, nehogy felismerjen valaki.


***


Vége a nyárnak....Elég gyorsan eltelt ez a 3 hónap...
Zayn-el már azóta összeköltöztünk és otthagyta azt a banyát, szóval minden Happy. A fiúkkal csodás nyarunk volt, voltunk közösen nyaralni, összebarátkoztam Eleanor-al és Danielle-el is. Végre én is tagja lehetek ennek a nagy családnak.
Viszont mostanában nem érezem jól magam...szédülök, hányingerem van, fáj a fejem.
El kéne mennem orvoshoz.
Zayn-el nem mehetek, mert túlreagálna mindent, Jenna-val már annyira nem jó a kapcsolatunk mióta elköltöztem, úgyhogy maradt Liam. Igen, kicsit fura... de ő olyan mintha a bátyám lenne.
Szóval elráncigáltam Liam-et az orvoshoz, ahol kiderült, hogy.....


terhes vagyok.


Mégpedig....


Harry-től.

12 megjegyzés:

  1. .__________. nem tudok mit mondani, hozd a kövit..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg ennyire szar?:// vagy csak lesokkolt?:o

      Törlés
    2. csak lesokkolt egy kicsit mert nem írtál a 3. rész óta erről mikor együtt volt Harry-vel erről és azért váratlanul jött.. vágod? :D

      Törlés
  2. WTF??? o.O Először is gyorsan ugrottunk másodszor WTF??? Harry??? Are You Fucking Kidding Me??? És hol marad az édes hármas??? xD Ha gyereke lesz úgy elég durva lenne édes hármasozni xD Kövit Most!!!!

    VálaszTörlés
  3. :OO Csajszi! Harry? Te jó sajtos szalámi! Ez ... öhm ... Hozd a kövit!!!!
    Harry? Jó abbahagytam:)
    Üdv Bebe

    VálaszTörlés
  4. fúha hát ez nagyon durva :DD *o* am izgibb lett volna ha nem mondod meg h mi derült ki, és ezt most ne úgy vedd lécci h szar h elmondtad vagy vmi sértésnek mert nem az :DDD am nagyon jóó, szal siess a kövivel :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. direkt írtam le,hogyne kínozzalak titeket :DDD köszi<3

      Törlés
  5. Baaaaaszkiii már bocsii xd ez egy fejezetre sok volt. Sokk is egyben...Harrytől úristen! Én is csak annyit mondok hogy Are You Fucking Kidding Me? Neem hiszem el,huu basszus...Nagyoon jó lett! Nem hiába szeretem én ennyire Liamet! *-* <3

    Lesokkoltál Kicsilány,hozz köviit hamar! :D Szeretleek! A blogodoot iss!

    VálaszTörlés