2013. január 6., vasárnap

Második rész.

Sziasztok!
Köszönöm a komikat.:))
Meg is hoztam az új részt.
Hope u like it ;)


Beültünk egy hatalmas, sötétített ablakos kocsiba, ahol Harry már be is vedelt egy pohár vodkát.
A szórakozóhelyre érve a fiúk azonnal rohantak is be én meg vonultam utánuk.
- Hova-hova, hölgyem?-kérdezte egy gorilla a bejáratnál.
- A fiúkkal vagyok!
- Az rendben van, de mutassa kérem az igazolványát.
- Hát...az most nincs nálam. De már 19 múltam.-mondtam magabiztosan
- Nos, nekem van egy olyan érzésem, hogy még 18 sem vagy.
- Kussoljon, és engedjen be!-förmedtem rá
A biztonsági őr csak nevetett majd lazán odébtolt.
Ezt nem hiszem el....Egyszer vesznek rá, hogy velük bulizzak, és még kedvem is lett volna hozzá, erre nem engednek be. Fasza...na mindegy, visszamegyek a hotelbe és alszok egyet.
Mikor felértem, bekövetkezett a végzet, El, Dani és Perrie személyében.
- Hát ti?! Mit kerestek itt?-kérdeztem cseppet se barátságosan. Dani-t még szerettem, El semleges volt, Perrie-t viszont ki nem álhattam.
- Zavar, csitrike?-kérdezte Perrie. Csitrikének hívott mindig, amikor apám nem hallotta. Tőle bezzeg félt a kis ribanc...
- Igen, eléggé...
Dani és Eleanor elmentek iszogatni, nem bírták hallgatni ahogy veszekszünk.
- Amúgy miért öltöztél ki? Ebbe a ruhába nagy a segged.-lökte oda bunkón.
- Igen? Nagy a seggem? Hmmm...pedig a fiúkat sikerült lenyűgöznöm.-kacsintottam.
- Oh igen? Akkor miért nem velük vagy?
- Mert nem engedtek be a biztonságiak. De legalább nem kell azokkal a barmokkal lennem.
- Hahh, nem engedtek be. Megesik, csitrikém, megesik. Túl pici vagy még ehhez. -nevetett fel ördögien
- Kuss.
- Velem te ne beszélj így mert....
- Mert mi lesz?-vágtam szavába.
- Meg bánod még, hogy ujjat húztál velem, csitrike...
Figyelmen kívül hagytam Perrie-t és bementem a szobámba egy nagy tál popcorn-al. Hiába kapcsolgattam a tv-t, nem volt benne semmi érdekes, úgyhogy bealudtam.
Másnap reggel 10 körül ébredtem fel, mindenki aludt még. Kivánszorogtam a konyhába egy kávéért ahol nem várt látvány fogadott.
- Zayn! Harry! Basszátok meg, szólhattatok volna, hogy egy szál alsógatyába vagytok!-kiabáltam rájuk.
- Nyugi van. Éssss....ne mond, hogy nem tetszik.-kacsintott Harry. Éreztem, hogy vörösödöm, úgyhogy inkább elfordultam és a kávémmal törődtem.
- Csinálsz nekem is?-hajolt fölém Zayn.
- Pfejjj, de pia szagod van!-förmedtem rá
- Hát jó volt a tegnapi buli...Apropó, nem láttalak sehol. Szépen meglógtál.
- Nem lógtam meg...Nem engedtek be...-mormogtam, mire Zayn elvigyorodott.
- Akkor legközelebb is jössz velünk.-kacsintott Harry s kiment a konyhából, én pedig egyedül maradtam a boxeres-Zayn-el.
- Amúgy...nem tudom, hogy észrevetted e, de kivételesen sikerült normálisan beszélgetnünk.-nevettem.
- Tényleg....De ehhez ne szokj hozzá.-nevette el magát ő is.
- Zayniiiiiiiiii!-kiabált Perrie. -Hol vagy drágám?
- Jézus....-mondtam s kisétáltam a konyhából.
- Hova-hova csitrike?-kérdezte Perrie
- Kuss.-vetettem oda s már ott se voltam. Hogy ezek után hogy enyelegtek, nem tudom, de nem is érdekel.
Este szokásosan koncert volt, amit én füldugóval unatkoztam végig.
- Belehalnál, ha kivennéd ezeket a füledből?-kérdezte Perrie
- Igen, belehalnék. Amúgymeg mit érdekel, hogy mit csinálok?!
Perrie nem felelt semmit, csak elment. Imádtam vele veszekedni, mert mindig én nyertem.
- Megan, gyere!-szólt apám. Mivanmár, ma mindenkinek baja van velem?!
- Mi az?-kérdeztem
- Vedd ki ezeket a füledből és gyere.-mondta s megragadta a kezem.
Kivettem a füldugókat és mentem utána. Egyenesen fel akart cipelni a színpadra.
- Na nem! Én ki nem megyek oda! Még az kéne, hogy az 5 kis tökéletességgel álljak egy színpadon...-tiltakoztam.
- Ne csináld már! Jössz és kész!-s felcibált.
- És akkor jöjjenek azok, akiknek köszönhetjük, hogy ma itt vagyunk....!-konferált fel minket Harry.
Egy csomó fodrász, sminkes, testőr, stylist volt a színpadon, és persze a 3 grácia, El, Dani és Perrie. Mindenki meghajolt, majd végre lejöhettünk onnan.
Egy csöppet azért megható, mennyien rajonganak értünk....De egy könnycseppet se fogok hullajtani ezek miatt.
A backstage-ban szokásosan körülugrálták őket, majd végre visszamehettünk a hotelbe.
-Mit csináljunk?-kérdezte Louis
-Menjünk aludni, légyszi...-nyafogta Eleanor.
Így hát Eleanor-ék elmentek aludni, Dani-ék és Zayn-ék is nyugovóra tértek.
- Akkor...üvegezünk?-kérdezte Harry
- 3-asba nem lesz kicsit unalmas?-kérdeztem
- Hmmm, ha rajtam múlik nem.-mondta perverz vigyorral Harry
Pár unalmas kérdés után már menni akartam, de kijött valaki az egyik szobából.
- Zayn, te meg mit keresel itt?-kérdeztem
- Unalmas Perrie?-nevetett fel Harry
- Eléggé...de erről kuss.-tette mutatóujját a szája elé.-Mit csináltok?
- Üvegezünk...-mondta szegény Niall kedvtelenül.- De én inkább elmegyek aludni, nem vagytok túl izgalmasak...-s ezzel bement lefeküdni.
Pedig ha tudta volna, hogy miről marad le.... ;)

4 megjegyzés:

  1. Imádom és MOST akarom a kövit :D Nagyon jó *.* -Zayniiiiiiiiii!-kiabált Perrie.-Hol vagy drágám?
    -Jézus....-ez a rész ez kész xD Imádom :3 KÖVIT!!!

    VálaszTörlés
  2. köviiiit :'DDD
    -Zayniiiiii!-kiabált Perrie.-Hol vagy drágám?
    -Jézus....-szakadoooooooook xdd imádom :'DDD kövit.. MOST!! :D

    VálaszTörlés